قوانین و مقررات سایت

شرایط و قوانین استفاده از خدمات گالری ایلا

  • قوانین فروشگاه آنلاین ایلا به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف الزامی میباشد. خرید از سایت ایلا به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و قوانین و مقررات مربوطه است.

  • افراد برای خرید از سایت ایلا لازم است تا کد پیامک شده به تلفن همراه خود را در سایت فروشگاه وارد کنند و این امر به منزله عضویت در سایت فروشگاه ایلا میباشد. بعد از عضویت در سایت کاربران می توانند خرید های خود را انجام دهند و سفارشات خود را ثبت نمایند. لازم به تذکر است که عضویت در سایت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه اینترنتی ایلا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین ایلا از سوی کاربر است.

  • مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم "ثبت‌نام" درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی ایلا اقدام کند.
  • کاربر نباید در سایت (نظرات و پیشنهادات) اظهاراتی را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای غیر مرتبط با سایت هیچ کدام منتشر نخواهد شد. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، از همکاری با فروشگاه محروم و تصفیه حساب کامل در صورت بدهی طرفین به یکدیگر سریعا انجام خواهد شد.
  • قوانین خرید اینترنتی از فروشگاه بروز رسانی می شوند و خریداران گرامی موظف اند قبل از ثبت هر سفارش، از کلیه قوانین جدید در این بخش مطلع باشند.
  •  دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش به عهده خریدار می باشد، لذا قبل از تایید سفارش موارد مذکور را به دقت بررسی نمایید. همچنین در هنگام تحویل گرفتن کالا از صحت کالای ارسالی اطمینان حاصل نموده و در صورت بروز مشکل در هنگام تحویل با شماره های پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید .
  • قیمت های محصولات موجود در وب سایت و شعب حضوری به روز و یکسان می باشند و قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش ‌­فاکتور منظور گردیده است، معتبر می باشد.
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی و یا تومانی کالاهای موجود در سایت ایلا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای گالری ایلا محفوظ است. ایلا گالری در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت ایلا گالری می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت. همچنین،درصورتی که کالایی پس از خرید مشتری، کاهش قیمت داشته باشد، امکان مرجوع نمودن مابه التفاوت وجه وجود ندارد.
  • لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
  •  پس از هر ثبت سفارش در سیستم، ایمیل و یا پیامک تایید ثبت سفارش به همراه شماره فاکتور برای مشتریان ارسال می شود.
  • پس از ثبت سفارش و در صورت لزوم، طی تماس تلفنی با مشتری صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد. لذا خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به طور صحیح در فرم های مربوطه وارد نمایید و از ثبت سفارش های غیر واقعی بپرهیزید.
  • توجه: تمامی مسئولیت صحت و درستی اطلاعات وارد شده در هنکام ثبت خرید بر عهده خریدار میباشد.
  • دریافت مبلغ سفارش های ثبت شده تنها از طریق پرداخت آنلاین صورت می پذیرد.
  • در حال حاضر هیچگونه مالیاتی به عنوان مالیات بر ارزش افزوده محاسبه نمی گردد و خریدار تنها بهای کالای خریداری شده را بدون مالیات پرداخت می نماید. 
  • سفارش های ثبت شده در وب سایت گالری ایلا پس از تایید آماده ارسال و تحویل پیک و یا پست خواهد شد. 
  •  کلیه سفارشات تهران با هزینه مشتری و با پیک ارسال خواهند شد.
  • در صورتی که سفارش از شهرستان باشد، در روز کاری بعد از تایید سفارش تحویل پست داده شده و ارسال می گردد. لازم به ذکر است هر گونه تاخیر و کم کاری از جانب شرکت پست در ارسال سفارش برعهده شرکت پست میباشد. همچنین مشتریان می توانند روند ارسال سفارش خود را در سایت پست جمهوری اسلامی از طریق کد رهگیری مرسوله پیگیری نمایند.
  •  سفارش های شهرستان توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ارسال می شوند، اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارشی را تحویل بگیرد برگشت می خورد و همکاران پشتیبان جهت هماهنگی برای ارسال مجدد سفارش با مشتری تماس گرفته و هزینه ارسال مجدد نیز با مشتری می باشد.
  •  در صورت هر گونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری شده که در فاکتور مشتری و فروشگاه موجود است و محصولی که برای کاربر ارسال می شود پس از احراز موضوع، کلیه هزینه های ارسال و تعویض به عهده فروشگاه بوده و فروشگاه در بازگشت و تعویض سفارش مذکور متعهد می باشد.
  •  در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای گالری ایلا محفوظ است. تیم مالی وب سایت در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید. لازم به ذکر هست که مشتری در هنگام پرداخت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  •  تحویل گیرنده کالا و یا نماینده ایشان (با ارائه کارت شناسایی) باید در هنگام تحویل کالا در محلی که آدرس آن را در فرم اطلاعات مربوط به ثبت سفارش اینترنتی پر کرده است حضور داشته باشد و کالا را شخصا تحویل گیرد. در صورت عدم حضور تحویل گیرنده در محل، کالای مورد نظر با هماهنگی واحد پشتیبانی مجددا ارسال خواهد شد .
  •  در صورتی که در دریافت سفارش خود با تاخیر نامعقولی مواجه شدید حتما با ما تماس  بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جدا خودداری کنید.
  • لطفا با سایر اعضای خانواده یا محل کار خود هماهنگ کنید تا در صورت عدم حضور شما بسته را تحویل گرفته و در صورت لزوم هزینه ارسال را بپردازند ، در غیر این صورت بسته برگشت داده می شود. 
  •  مشتریان تهرانی که سفارش خود را از طریق پیک تحویل می‌گیرند، در نظر داشته باشند که تحویل کالا در درب منزل انجام می‌شود و پیک ایلا وارد فضای داخلی ساختمان، مشاعات آن یا واحد مربوطه نخواهد شد.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • چنانچه کالای خریداری شده با محصولی که برای مشتری ارسال شده مغایرت داشته باشد کالای ارسالی بدون تحمیل هیچ گونه هزینه ای به مشتری تعویض خواهد شد.
  •  در صورتی که خود مشتری بعد از دریافت سفارش خواهان این باشد که محصول خود را با کالایی دیگر تعویض کند این امکان وجود ندارد.
  • هرگونه ارتباط و تماس با فروشگاه فقط و فقط از طریق راه های ارائه شده در بخش  امکان پذیر می باشد. شماره های تماس و ایمیل فروشگاه صرفا اطلاعات ذکر شده در خود سایت هستند که با مراجعه به بخش تماس با ما امکان پذیر می باشد. شماره های تماس و ایمیل فروشگاه صرفا اطلاعات ذکر شده در خود سایت هستند که با مراجعه به بخش تماس با ما می توانید آن ها را مشاهده کنید.
  • توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های گالری ایلا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه اینترنتی ایلا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  • تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، ایلا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.ایلا گالری خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.